Don't be a drag, just be a queen

Halloween Fright Nights

Het is dan al weer 3 maanden geleden maar ik wil er toch nog wat over schrijven: de Halloween Fright Nights!!

Afgelopen jaar heb ik voor mijn 5e jaar mee gedaan als acteur. Het is allemaal begonnen in 2007 toen ik gewoon op het park werkte. Ik werd gevraagd om een rol te spelen in het nieuwe spookhuis Club Roxy. Ze hadden het idee dat ik die rol ontzettend goed zou kunnen spelen. Het is de rol van de travestiet.

Het 1e jaar heb ik buiten staan dansen waar ik ontzettend van genoten heb. Het leukste wat ik meemaakte waren een groep Turkse/Marokkaanse jongens. Ze kwamen richting het podium en joelden tegen mij dat ik een lekker wijf was en een lekker kontje had!! Toen ze dichterbij waren heb ik ze meteen de schok van hun leven gegeven door aan te geven dat ik stiekem een man ben! Je had de reacties eens moeten zien/horen van die jongens. Hilarisch!!!

Het 2e jaar stond ik voornamelijk binnen in de 1e kamer. De paaldansende travestiet. Dat was ook weer een geweldige ervaring. Sta je een beetje tegen een paal aan te rijden en komt er een grote groep stoere jongens binnen. Die zien mij en beginnen ook bij mij te dansen en dan weer eens kenbaar maken dat je een man bent😛 GENIAAL! Mensen die gewoon echt rennend naar de volgende kamer gingen.

Het 3e jaar was eigenlijk hetzelfde als het 2e. Tevens was dit mijn laatste jaar als travestiet.

Het 4e jaar had ik een totaal andere rol. Ik lag onder een tafel achter een doek en liet met het heen weer schrikken door er ineens onder vandaan te komen. Gegarandeerde sensatie!! Na 1 weekend dat gedaan te hebben heb ik in de flessenkamer gestaan. Ergens tussen verstopt zitten en dan ineens iets vlak voor hun gezicht langs een stuk schuimrubber drukken😛. Heerlijk hoe d emensen zich weer het heen en weer schrikken!

Het 5e jaar was mijn mooiste jaar tot nu toe. Verschillende rollen gespeeld. Maar dit jaar ook voor het eerst een heel ander halloween beleefd. Qua bezoekers en rollen was het super. Maar daar ga ik verder niet op in. Voor je het weet zet ik hier een scoop neer en dan verraad ik de boel voor een ander. Dat zou zonde zijn!

Afgelopen jaar was voor mij heel bijzonders dankzij mijn collega’s. Het afgelopen halloween heb ik zoveel lol gehad en het gevoel dat we een echte familie zijn. Leuke feestjes, gezellig met z’n allen ons klaarmaken voor weer een avond vol scares. Maar vooral het respect naar elkaar. Daarom wil ik iedereen die mee heeft geholpen aan de Halloween Fright Nights in het bijzonder bedanken voor de fijne samenwerking. Het voelt altijd weer als een warm bad als ik we bij elkaar zijn.

Iedereen van de Halloween Fright Nights bedankt voor de bijzondere ervaringen die ik mee heb mogen maken en ik hoop dat er nog velen zullen volgen!

and what do you think?

