Don't be a drag, just be a queen

Hello world!

Ik dacht. Laat ik eens gaan beginnen met een echte blog. Ik heb in het verleden al wel wat geblogd maar nooit echt gedacht van: “Hmmm, laat ik het allemaal samen voegen in een.” Ik heb zelf nog maar 2 blogs geschreven en dit is mijn 3e blog.

Op dit moment is het 14 januari 2012 om half 9 ‘s morgens in Zwolle. Na gisteren een flinke zenuwinzinking te hebben gehad met vragen die ik mezelf stel en de wereld ben ik weer een klein stapje verder met het accepteren en kijken naar mezelf. Hoe moeilijk de wereld ook in elkaar zit en hoe lastig het leven is. Je moet er toch doorheen.

Op mijn blog zul je niet alleen maar teksten tegen gaan komen. Je kan ook foto’s of tweets tegen komen die ik leuk vind. Daarnaast kan het zijn dat ik wel eens heel erg zielig en in mezelf gekeerd over kan komen. Trek het je niet aan. Dan moet ik het gewoon heel erg nodig kwijt.

Nu vraag ik mijzelf ook meteen af: “Zal bloggen mij antwoorden gaan geven op de vele vragen waar ik mee loop op deze wereld?”

Ik denk het wel en ook weer niet. Vele vragen zullen onbeantwoord blijven. Hoe je ze ook stelt.

and what do you think?

