Don't be a drag, just be a queen

Born This Way: de tattoo….

Mijn eerste blog… Heerlijk, nog nooit gedaan maar eens moet de eerste keer zijn….

Maar daar gaat deze blog niet over. Deze blog gaat over een tattoo. Een tattoo van Lady Gaga. Ik ga geen namen noemen want ik wil geen gedonder, ik wil alleen mijn verhaal kwijt omdat er anders misschien wel naar één kant van het verhaal geluisterd gaat worden zonder dat mensen de andere kant weten.

Persoon X (iemand anders dus) heeft vorige week woensdag (23-02-2011) een tattoo laten zetten met de tekst Born This Way van Lady Gaga op zijn/haar rechter onderarm. Ik heb vorige week donderdag (24-02-2011) ook een tattoo laten zetten met de tekst Born This Way van Lady Gaga.

Persoon X blijkt achteraf er dus niet over te spreken te zijn dat ik ook bijna dezelfde tattoo heb laten zetten. Maar persoon X heeft dat niet tegen mij gezegd. Op dinsdag (22-02-2011) had hij/zij de afspraak staan en ik zou me gaan. Op het laatste moment wordt het afgezegd door omstandigheden. Ik al onderweg en krijg het telefoontje dus ben gewoon doorgereisd. Later op de dag zijn we nog even langs de tattooshop geweest omdat ik een balletje voor een piercing nodig had. Persoon X heeft toen meteen een nieuwe afspraak gemaakt en die kon meteen de volgende dag. Die middag heel gezellig in de stad rond gehangen en wat gedronken. Ik heb toen tegen persoon X al gezegd dat ik ook Born This Way wil laten tatoeëren. Diegene heeft er voor de rest niet op gereageerd. We hebben de dag afgesloten en ik weer richting huis.

De woensdag was er niet zoveel aan de hand, heb een beetje getwitterd en mijn ding gedaan.

Donderdag ik naar de tattoo-shop omdat ik erheen moest voor een tekening van Rammstein voor op mijn rug. Meteen heb ik ook gezegd dat ik Born This Way wil laten tattoeëren. Er was nog plek die dag dus kon aan het eind van de dag terug komen.

Ik heb persoon X nog een bericht gestuurd dat ik het ook liet zetten en hij/zij heeft gereageerd met “oh ok, leuk :-) ”. Dus ik ga er van uit dat er geen bezwaren zijn.

Die donderdag krijg ik ineens van verschillende mensen tweets dat ik de tattoo “gejat” zou hebben… Zover ik weet is het een ontwerp van Lady Gaga (dus persoon X heeft het ook “gejat”) en zijn wij niet de enige 2 met die tattoo….

Na een aantal berichten heen en weer tussen bepaalde mensen (waarin ik duidelijk heb aangegeven dat die van mij nog niet af is) heb ik ze unfollowed en tijdelijk geblocked omdat ze me aan gingen vallen…. Vooral 1 persoon… Net van iemand die toevallig die dag ook nog eens op stap is met persoon X. (Persoon X heeft nog steeds niets van zich laten horen).

Een paar dagen verder (vandaag 28-02-2011) zie ik ineens tweets voorbij komen die mij verdacht veel lijken te draaien om de tattoo…. En je raad het natuurlijk al, daar ging het ook om!! Tussen die tweets lees ik dus dat persoon X helemaal klaar met mij is en dat ik geen echte vriend ben omdat ik “dezelfde tattoo” gezet heb!!!! Hij/zij zal mij wel even gaan negeren en mij laten voelen dat het niet kan wat ik gedaan heb……

Ik vind het heel erg jammer dat mensen achter mijn rug om dingen over mij zeggen zonder dat ze weten wat de beweeg redenen zijn voor een bepaalde actie. Ik ben in ieder geval klaar met verschillende mensen. Één weet het al, de anderen nog niet, en die laat ik het nog wel weten mits ze iets recht in mijn gezicht durven te zeggen!!!

Die ene persoon die mij heeft bericht dat hij/zij het er niet mee eens is (voordat ik de tattoo had) heb ik dan ook heel veel respect voor. Diegene heeft namelijk gezegd wat hij/zij vind. Ik heb dan wel een verkeerde reactie gegeven op die persoon, maar hij/zij heeft in ieder geval wel mijn respect!!!

Na al dit gezeik voel ik me niet prettig, ik ben niet alleen een collega verloren, maar ook een maatje!!! Iemand waar ik op kon bouwen en waarvan ik dacht dat die gene eerlijk tegen mij zou zijn over alles… Het doet mij dan ook best veel pijn om deze blog te schrijven maar ik ben in ieder geval mijn ei kwijt.

and what do you think?

